A város önkormányzatának felkérésre az Absurd Reklámügynökség által fejlesztett Fehérvár Hero applikáció „Az Év Applikációja” különdíjat nyerte el a Magyar Marketing Szövetség Az Év honlapja pályázatán. A „Közösség” kategóriában elnyert oklevelet az országos roadshow keretében adták át. A tavaly októberben elindított applikáció különböző, Székesfehérvárral kapcsolatos feladatok teljesítésére hívta a játékos kedvűeket, ezzel is erősítve a helyi közösséget; a játék lebonyolítója a Fehérvári Programszervező Kft. volt.
Az online játék 2020 októberében indult, kortól és nemtől függetlenül kínál szórakozást a székesfehérváriaknak. A napi kihívásokat teljesítők nemcsak egy jókedvű közösség tagjai lehetnek, de a feladatok teljesítésével megtapasztalhatják az önkéntesség jó érzését, felfedezhetik Székesfehérvár számukra eddig ismeretlen helyszíneit és eljuthatnak olyan eseményekre, amelyeken élőben is találkozhatnak a játékban szerzett új ismerősökkel. A játék első része ősszel zajlott, decemberben zárult, a második idén tavasszal indul majd.
Az applikációt a telefonjukra letöltők minden nap kapnak feladatokat, amelyeket az adott napon kell teljesíteni. A napi „hőstettet” – a kihívástól függően – egy fotó feltöltésével, vagy a megadott helyszínről való bejelentkezéssel kell igazolni, de lesznek olyan feladatokat is, amelyeknek teljesítését az applikációban megadott helyen egy gomb megnyomásával jelezhetik a résztvevők. A játékot a járványügyi előírásoknak megfelelően alakítják a szervezők, a feladatokat minden esetben az éppen érvényben lévő jogszabályokhoz igazítják. Érdemes figyelni a játék honlapját, a https://hero.fehervar.hu oldalon, valamint közösségi oldalán a www.facebook.com/fehervarhero.