Hírek

Tavaszi kihívások hősjelölteknek

2021. május 16.   SZKKK  

Még néhány nap, és elindul a tavaly ősszel már kipróbált online játék, a Fehérvár Hero. A tavaszi fordulóban egy új elemmel is találkozhatnak majd a játékosok: a továbbfejlesztett applikációban lehetőség lesz arra, hogy a már regisztráltak meghívják barátaikat, ismerőseiket a játékba, és ezzel pluszpontokat is szerezhetnek. A szervezők módosították a szintekhez tartozó ponthatárokat is, hogy még izgalmasabb, érdekesebb legyen a feladatok megoldása a kihívásokat teljesítő hősjelöltek számára.

A rendezvényínséges időszakban sokan kapcsolódtak be a tavaly októberben meghirdetett Fehérvár Hero játékba, amelynek lényege, hogy az applikációt a telefonjukra letöltők minden nap kaptak feladatokat, amelyeket az adott napon kell teljesíteni. A napi „hőstettet” – a kihívástól függően – egy fotó feltöltésével, vagy a megadott helyszínről való bejelentkezéssel kellett igazolni, de voltak olyan feladatok is, amelyeknek teljesítését az applikációban megadott helyen QR-kód leolvasásával jelezhették a résztvevők. A játékot a tavaszi fordulóban is a járványügyi előírásoknak megfelelően alakítják a szervezők.

A Fehérvár Hero hőstettei, feladatai között szerepelt jótékonyság, önkéntesség, az újrahasznosítás témaköre, de a város történetének jobb megismeréséhez is hozzájárult a játék, hiszen több alkalommal például épületeket, szobrokat kellett megtalálniuk a hősjelölteknek.

A tavaszi fordulóban is hasonló kihívásokra számíthatnak a játékra regisztráló résztvevők. A feladatok mindenki számára könnyen teljesíthetők, pontok járnak értük. A szervezők idén módosítottak a ponthatárokon, hogy még izgalmasabb legyen a játék. A továbbfejlesztett változatban tavasszal arra is lesz lehetőség, hogy a már aktív résztvevők meghívják barátaikat, ismerőseiket a játékba. Ha az új belépők is teljesítenek a feladatok közül néhányat, a meghívójuk jutalompontokkal gazdagodik.

Ahogyan ősszel, most is minden teljesítésért meghatározott pontszám jár, az eredményt a játékos a saját profiljában láthatja, de figyelemmel kísérheti a többiek pontszámait is. A különböző szintek (Mujkó, Kati néni, Varkocs vezér, Szent László, István király) elérésekor az applikáció tavasszal is automatikus üzenetet küld arról, hogy hol és mikor lehet átvenni a teljesítésért járó jutalmat – ezek köre szintén változik az újabb fordulóban. A szervezők újdonságokkal is készülnek, sőt, az egyik ajándék esetében maguk a játékosok is szavazhatnak majd annak kinézetéről. Érdemes minden nap teljesíteni a kihívásokat, hiszen az első három legtöbb pontot gyűjtő „hős” a játék végén értékes jutalmakat vehet át (40, 50, illetve 70 ezer forint értékben).

A játék honlapja: https://hero.fehervar.hu
Facebook-oldala: www.facebook.com/fehervarhero

Az őszi forduló idején az applikációba 1645 fő regisztrált, aktívan 552 hősjelölt játszott, összesen 8465 elfogadott megoldás érkezett be. A megszerzett pontoknak köszönhetően a Mujkó szintet 45, a Kati néni szintet 47, a Varkocs várkapitány szintet 53, a Szent László szintet 36, a Szent István király szintet pedig 89 játékos érte el. A húsz, azonos pontszámmal végzett játékos között végül sorsolás döntött a helyezésekről: a Fehérvár Hőse címet ’Ghost Dog’, azaz Micskó Zoltán szerezte meg, a második helyen Patkós Boglárka, a harmadikon Tamás Renáta végzett.

Az applikációt – amely a Magyar Marketing Szövetség Az Év honlapja pályázatán elnyerte „Az Év Applikációja” különdíjat – az Absurd Kft. idén továbbfejlesztette, a játékot a Székesfehérvári Közösségi és Kulturális Központ munkatársai bonyolítják le.

A játék május 20-án kezdődik, az applikáció már letölthető az Apple Store és a Google Play áruházból:
 

 

 

 

 

 


 

,