A hatékonyabb, átláthatóbb, gyorsabb, precízebb, időtakarékosabb működés érdekében intézményünk az online módon elérhető Freedcamp projektmenedzselő online eszközt használja immár 3 éve. A tevékenységek ezáltal könnyen ütemezhetők, minden érintett munkatárs számára elérhetők, a belső kommunikáció egyszerűbb, követhetőbb.
A rendszer használatával pontosabb és hatékonyabb lett a feladatok menedzselése, valamint centralizáltan, egy rendszerbe kerültek azok a fontos információk, melyek korábban több csatornán keresztül (e-mail, SMS, Messenger, telefon, élőszó stb.) érkeztek. A projektek specifikálhatók bizonyos felhasználókra, így minden kolléga csak azokat a feladatokat látja, amelyekben neki részt kell (vagy kellett) vennie. Az eszköz ingyenes verziója az általános menedzselési teendőkre teljesen alkalmas, tehát feladatokat rögzíteni, azokhoz felelőst rendelni, hozzászólni, valamint értesítéseket kapni ebben a konstrukcióban is lehetséges, míg a fizetős verzió olyan extra, hatékonyságfokozó funkciókat kínál, mint a felhőalapú tárhelyek (pl. Google Drive, OneDrive, Dropbox) integrációja, a részfeladatok létrehozása vagy éppen az, hogy több felelőst lehessen hozzárendelni egy feladathoz.
Weboldal: www.freedcamp.com